.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت بيش از يك ميليون بسيجي در مازندران
فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران گفت: در حال حاضر يك ميليون و ‪ ۲۶‬هزار بسيجي زن و مرد اعم از عادي و فعال در سه‌هزار و‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت در اين استان فعاليت دارند. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ، سردار" علي گرمه‌اي " افزود: درصددهستيم شمار بسيجيان‌استان را طي برنامه‌هاي آينده به مقدار قابل توجهي افزايش دهيم.

فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران گفت: در حال حاضر يك ميليون و ‪ ۲۶‬هزار بسيجي زن و مرد اعم از عادي و فعال در سه‌هزار و‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت در اين استان فعاليت دارند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ، سردار" علي گرمه‌اي " افزود: درصددهستيم شمار بسيجيان‌استان را طي برنامه‌هاي آينده به مقدار قابل توجهي افزايش دهيم.

وي تاكيد كرد : عمق بخشي و كيفي‌سازي برنامه‌ها ، بسيج را تقويت مي‌كند.

وي اظهارداشت: توان اين نيرو بايد از طريق آموزشهاي لازم، اجراي رزمايش، مانور و برنامه‌هاي پيش بيني شده، در ابعاد مختلف سياسي، فرهنگي و دفاعي ارتقاء يابد.

سردار گرمه‌اي تصريح كرد : برنامه‌هاي پيش بيني شده ، نيروي بسيج را از نظر ارتباط منسجم، توانمند و بالقوه مي‌كند و دستيابي به اهداف فراروي را آسانتر مي‌سازد.

فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران با اشاره به بيكاري جوانان در مازندران تصريح كرد : بيكاري از جمله دلايل بروز بسياري از جرايم در اين استان است كه بايستي براي رفع اين معضل برنامه‌ريزي اصولي شود.

وي همچنين با بيان اين كه ‪ ۹۰‬درصد مسافران براي استفاده از دريا به مازندران سفر مي‌كنند ، از آموزش هزار بسيجي در زمينه نجات غريق در اين استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.